Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

φυσική ευγένεια


ένα πέρασμα ψάχνω
προτιμότερο της αυτάρκειας που τρέφεται με ξένες σάρκες
την τυφλότητα που σε οδηγεί στην κίνηση
τα ζώα προσεταιρίζομαι και καμιά φορά ανταλλάσσουμε όψεις
δεν είμαι ποτέ έρημος ακόμα και αν νιώθω έτσι
εσωτερικές φωνές και άνεμοι κατευθύνουν την σχεδία μου
είναι παράδοξο το πως οι λέξεις μιμούνται η μια την άλλη
τα μεγαλεπήβολα σχέδια πάνω σε μια σχεδία φαντάζουν κάπως αστεία μου λες
σε ποθώ δίχως ντροπή απαντώ
για αυτά που ντρεπόμαστε πρέπει να μιλάμε πιο πολύ
και μέσα στην ροή του λόγου άγρια να κολυμπάμε
πιο πολύ θέλω 
αυτό  το μυστικό που μου φανέρωσες χθες
και αυτό το παρελθοντικό σαράκι να γίνει ανάσα πρωινή
το κεντρί να πάψει να πάλλεται χαιρέκακα μέσα στην πληγή
γλυκέ μου πόνε
ποτέ μην με ξεχάσεις
ευγενικά να μου θυμίζεις ότι δίχως φυσική ευγένεια
ζούμε σαν ψάρια στη στεριά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου