Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Και ύστερα βλέπουμε


Αναπνέουμε σκόνη
που  σχηματίζει μαργαριτάρια
εντός του άλγους μας

σαν τον πυρήνα της ύπαρξης
σκληρός και ανθεκτικός αυτός 
ενώ το περίβλημα αδιαφορεί

Θα αδιαφορήσουμε και εμείς
μα δεν μπορούμε
θα κολυμπήσουμε ως το επόμενο νησί

και ύστερα βλέπουμε

αν δούμε
και αν πούμε 
αυτά που είναι να ειπωθούν

τότε ποιος ξέρει 
το πανηγύρι 
καλά κρατεί

σίγουρα όχι το σαρκίο μου
ή μήπως ξέρει 
και εγώ κωφεύω

και ποιος είμαι τελικά εγώ 

στο βασίλειο της ψευδαίσθησης
απλά πλανιέμαι 



και εκπέμπω σκόνη

σαν την παρένθεση 

τοποθετούμαι εντός και εκτός
έτσι μπορώ
έτσι αντέχω


άλλα στο τέλος
θα καρποφορήσουμε
ψυχή μου

όποια και αν είσαι

αν μην τη άλλο
ας αφεθούμε να φαγωθούμε
αν μπορούμε

και ύστερα βλέπουμε



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου